۱۰ نکته برای پست های وبلاگ دوست داشتنی بسیار جذاب
خانه / آموزش / سئو و بهینه سازی / ۱۰ نکته برای پست های وبلاگ دوست داشتنی بسیار جذاب

۱۰ نکته برای پست های وبلاگ دوست داشتنی بسیار جذاب

نکاتی برای ایجاد پست های جذاب و دوست داشتنی

10 نکته برای پست های وبلاگ دوست داشتنی بسیار جذاب
۱۰ نکته برای پست های وبلاگ دوست داشتنی بسیار جذاب

نوشتن یک پست وبلاگ، مانند تمام نوشتن، یک مهارت است. برای حفظ خواننده خود، باید درباره ساختار کپی نوشتار خود فکر کنید و متون مورد علاقه خود را بنویسید. شما می توانید به خوانندگان خود کمک کنید تا ایده اصلی پست خود را با ارائه سرفصل ها، زیربناها و پاراگراف ها روشن کنید. اگر مردم متن شما را درک کرده و دوست داشته باشند، آنها بیشتر مایل به اشتراک گذاری و پیوند به پست شما هستند. و این رتبه بندی شما را افزایش می دهد. بنابراین، برای بهبود رتبه بندی خود در گوگل، باید قطعا سعی کنید مهارت های نوشتن خود را به حداکثر برسانید!

برای برخی، نوشتن برای اهداف بهینه سازی و نوشتن برای جذب و تسخیر مخاطبان شما ممکن است دو هدف متناقض به نظر برسد. من کاملا مخالفم با این. باید در واقع، اگر شما نه تنها بخواهید پست خوب وبلاگ، بلکه یک پست وب سایت جذاب را جستجو کنید، کلماتی که می خواهید در پیدا شدن آن به کار بگیرید باید در یک مکان بسیار برجسته قرار گیرند. اما، استفاده این سبک از کلمات کلیدی اغلب به شدت به خوانایی متن شما آسیب می رسانند. بنابراین، قطعا نباید این کار را انجام دهید.

در این پست، من می خواهم برخی از نکات در مورد نوشتن پست های وبلاگ که هر دو بسیار قابل خواندن و همچنین به عنوان نوشته های برجسته و جذاب اشاره کنم. من واقعا فکر می کنم که این دو هدف باید (و به راحتی می توانند!) کنار یکدیگر قرار بگیرند.

نکات نوشتن ابتدایی برای پست های خوب وبلاگ

قبل از هر چیز، پست وبلاگ شما فقط باید یک بخش خوب نوشتن باشد! بسیاری از وبلاگ نویسان هنگام نوشتن یک پست جدید وبلاگ شروع به نوشتن می کنند. آنها فقط آنچه را که به ذهن می آیند تایپ می کنند. برای برخی، این ممکن است کافی باشد، زیرا استعداد نوشتن طبیعی را دارند. اما دیگران ممکن است نیاز به کمک داشته باشند. من همیشه مجموعه ای از قوانین خود را دنبال می کنم.

  1. قبل از نوشتن فکر کن

    در مورد پیام متن خود به سختی فکر کنید. چه می خواهید به خوانندگان خود بگویید یا کدام سوال مرکزی را بخواهید بپرسید؟ هدف از متن شما چیست؟ و چه می خواهید خوانندگان خود را در پایان صفحه انجام دهید؟ قبل از شروع نوشتن پاسخ های این سوالات را بنویسید.

  2. ساختار پست وبلاگ خود را بنویسید.

    پست خود را با ایجاد یک ساختار واضح شروع کنید. که هر پست باید داشته باشد:

  • برخی از مقدمه (که در آن شما موضوع خود را معرفی)؛
  • بدن (که در آن پیام اصلی نوشته شده است)؛
  • یک نتیجه (که باید مهمترین ایده ها را خلاصه کند یا برخی از ایده های جدید را بیرون بیاورد).آنچه را که می خواهید در تمام این سه بخش بنویسید بنویسید. شما در حال حاضر نوع خلاصه ای از پست خود را. نوشتن واقعی می تواند آغاز شود.
  1.  از پاراگراف ها استفاده کنید.

    همه از پاراگراف ها استفاده می کنند، اما مطمئن شوید که از پاراگراف هایی استفاده می کنید که معنی دارند. یک جمله جدید را در یک خط جدید شروع نکنید، فقط به این دلیل که به نظر می رسد خوب است. باید یک دلیل برای ایجاد یک بند جدید داشته باشد. هر پاراگراف باید یک ایده اصلی یا یک موضوع اصلی داشته باشد. از خودتان بپرسید که ایده اصلی هر پاراگراف چیست. شما باید بتوانید این ایده اصلی را فقط در یک جمله بدانید. اگر به احکام بیشتری نیاز دارید، به سادگی نیاز به پاراگراف بیشتری دارید.

  2. از عنوان استفاده کنید

    عنوانها کل صفحه را ساختند، بنابراین شما باید از عنوان استفاده کنید. آنها برای خواندن مهم هستند، اما برای جستجوگرها نیز هست. عنوان ها به گوگل کمک می کند تا موضوعات اصلی یک پست طولانی را درک کند و بنابراین می تواند در رتبه بندی شما کمک کند. اگر شما می خواهید مردم برای یافتن راه خود را در مقالات خود، شما باید از زیرمجموعه استفاده کنید. زیر شاخه ها مردم را هدایت می کنند، به آنها کمک می کند صفحات شما را اسکن کنند و ساختار مقالات شما را روشن کنند. اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی خود را در برخی از زیرمجموعه ها استفاده می کنید. هرچند که در هر یک از آنها نیست، زیرا متن را غیر قابل خواندن می کند.

  1. استفاده از کلمات سیگنال

    کلمات سیگنال به مردم کمک می کند تا از این طریق متن شما را اسکن کنند و به مردم ددیگر کمک کنند تا ایده اصلی را درک کنند. به عنوان مثال، بیایید بگوییم سه دلیل برای خرید محصولات شما وجود دارد. شما باید از کلمات سیگنال مانند “اول از همه” استفاده کنید. “دوم” و “در نهایت”. همچنین، کلمات مانند “با این حال”، “مطمئنا” و “در واقع” یک سیگنال واضح برای خوانندگان شما می گذارند. خوانندگان بلافاصله متوجه خواهند شد که نتیجه می شود پس از کلمات مانند ‘در نتیجه‘، ‘بنابراین‘ یا ‘به همین دلیل’. پس کلمات سیگنال برای ساختن متن شما بسیار مهم هستند.

  1. اجازه دهید دیگران پست شما را بخوانند

    قبل از انتشار پست خود، ابتدا شخص دیگری را بخواهید و از او درخواست کنید پست شما را مطالعه کند که آیا او اصل مفهوم پست شما را درک می کند. اشتباهات و اصطلاحات صحیح را درست کنید.

  1. بهینه سازی طول مقاله خود را.

    اطمینان حاصل کنید که مقالات شما حداقل از ۳۰۰ کلمه تشکیل شده باشد. گوگل مقاله های طولانی را دوست دارد، اگر مقاله شما بیش از حد طولانی باشد، کاربران ممکن است از مطالعه و خواندن آنها خسته بشوند. بنابراین سعی کنید حداکثر حدود ۷۰۰ کلمه را در مقالات خود بگنجانید. و به عنوان یک قاعده کلی: سعی کنید عبارت کلیدی برای جستجو متن خود را در حدود ۱ تا ۲ درصد متن خود قرار دهید. بنابراین در یک مقاله ۳۰۰ کلمه ای، شما باید شرایط جستجو متن خود را بین ۳ تا ۶ کلمه ذکر کنید.

  1. پیوند به محتوای قبلی

    اگر شما قبلا برخی مطالب درباره موضوع پست فعلی خود را نوشتید، فراموش نکنید که به این پست ها پیوند دهید. این پست شما قوی تر خواهد شد، زیرا شما نشان می دهد برخی از قدرت در مورد موضوع. در کنار آن، ساختار پیوند شما برای رتبه بندی شما در Google نیز اهمیت دارد. و البته خواننده شما ممکن است در این پست های مرتبط نیز علاقه مند باشد. اگر بخواهید بیشتر درباره این مطلب بخوانید، باید جوست خود را در مورد مقالات سنگ نگاری بخوانید.

  1. به طور منظم مطالب را اضافه کنید

    اضافه کردن اطلاعات واقعی و کاربردی به وب سایت شما به گوگل این ایده را می دهد که وب سایت شما زنده است. اگر این یک وب سایت فعال نیست، Google آن را کمتر جستجو کند. این ممکن است رتبه بندی شما را منفی کند.

  1. از افزونه Yoast SEO خود استفاده کنید.

    ابزار تجزیه و تحلیل محتوا از پلاگین Yoast SEO شما به شما کمک می کند یک پست وبلاگ بسازید. شما با انتخاب کلیدواژه کانونی خود شروع می کنید. این مهم ترین عبارت جستجو است که می خواهید مردم آن صفحه خاص را پیدا کنند. پلاگین ما پست شما را بررسی می کند تا ببینید آیا شما از کلمه کلیدی در مکان های مناسب استفاده می کنید و چندین جنبه دیگر متن را اندازه گیری می کند. این مهمترین ها هستند:

  • این پلاگین به شما اجازه می دهد یک توصیف مترادفانه را فرمول کنید.
  • این پلاگین متن شما را می نویسد. این یک نمره به سهولت خواندن Flesch را محاسبه می کند که نشانگر خوانایی مقاله است.
  • این بررسی می کند که آیا شما کلمه کلیدی خود را در ۵ مکان مهم استفاده کرده اید: عنوان مقاله، عنوان صفحه، URL صفحه، محتوای مقاله و متا توضیح.
  • افزونه همچنین حضور لینک ها در مقاله شما و حضور تصاویر در مقاله را بررسی می کند.
  • این تعداد کلمات و چگالی استفاده از کلمه کلیدی تمرکز را در مقاله محاسبه می کند.
  • بالاتر از آن، افزونه نیز بررسی می کند که آیا صفحات دیگر در وب سایت شما از یک کلمه کلیدی متمرکز استفاده می کنند یا نه، برای جلوگیری از رقابت با خودتان.

اگر یک پست وبلاگ وبلاگ نسبتا SEO را بنویسید (بر اساس جنبه های ذکر شده در بالا)، افزونه این را با یک گلوله سبز نشان می دهد. نوشتن صفحات با گلوله سبز به شما در بهبود رتبه بندی صفحات وب سایت شما کمک خواهد کرد.

توجه داشته باشید که هر نقطه باید سبز باشد زیرا نمره کلی به عنوان “خوب” است. به عنوان مثال، این نتایج این پست است که دارای نمره “خوب” است:

نتیجه

دوره ای که برخی از کلاهبرداری های SEO به اندازه کافی برای به دست آوردن وب سایت شما در رتبه گوگل بالا بود، به پایان رسیده است. امروزه محتوای خوب پادشاه است. و محتوای خوب نیز منجر به فیس بوک بیشتر و سهام، تویت ها و بازگشت بازدید کنندگان به وب سایت شما. البته، شما می توانید برخی از چیزهای اضافی برای به حداکثر رساندن دوستانه SEO از پست خود انجام دهید، اما مهم است: فقط ارسال یک پست بسیار بسیار خوب است!

بیشتر بدانید: ‘SEO copywriting : راهنمای نهایی’

 

ترجمه شده از متن سایت yoast.com

 

 

لطفا جهت حمایت از ما مطلب را گسترش دهید

درباره مدیر سایت

صاحب امتیاز سایت آموزش وردپرس هستم در زمینه برنامه نویسی وب فعالیت میکنم و در حال حاضر مشغول نویسندگی در حوزه آموزش وردپرس, طراحی قالب, طراحی و ترجمه افزونه وردپرس هستم ...

پیشنهاد سایت

چطور از تجزیه و تحلیل محتوا استفاده کنیم

چطور از تجزیه و تحلیل محتوا استفاده کنیم

ابزار SEO  و تجزیه و تحلیل محتوا در پلاگین Yoast SEO بسیاری از جنبه های …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *